Klantenservice
Voor vragen, opmerkingen of wijzigingen in de kinderopvang van je kind (bijvoorbeeld bij verhuizing, voorkeur voor andere opvangdagen of opzeggen) kun je contact opnemen met Customer Support. We helpen je graag verder via https://www.partou.nl/service. Je kunt hier ook met ons chatten. Telefonisch is onze klantenservice op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar.
Heb je een klacht? Vul dan ons klachtenformulier in (kies hier bij "Ik heb een vraag over" voor "Ik heb een klacht").
In de weekenden en op de nationaal erkende Nederlandse feestdagen nemen wij de telefoon even niet op. Dit geldt in 2024 voor de volgende dagen:
- Maandag 1 januari (Nieuwjaarsdag)
- Maandag 1 april (Tweede paasdag)
- Donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag)
- Maandag 20 mei (Tweede pinksterdag)
- Woensdag 25 en Donderdag 26 december (kerstdagen)
- Woensdag 1 januari 2025 (nieuwjaarsdag)
Jouw Partou
Heb je een vraag over een specifieke Partou bij jou in de buurt (bijvoorbeeld voor een rondleiding, over uitstapjes, vervoer naar bso, dagroutine of medewerkers) neem dan direct contact op met deze Partou kinderopvang. Je vindt de contactgegevens van de specifieke Partou via onderstaande link. De manager van deze locatie staat je graag te woord.
Werken bij Partou
Ben je op zoek naar een leuke baan in de kinderopvang dan moet je op onze Werken bij Partou website zijn. Hier vind je onze vacatures en krijg je een goed beeld van waarom werken bij Partou zo leuk is.