Partou maakt gebruik van cookies van Google om statistieken bij te houden en de effectiviteit van advertenties te meten. Meer weten?

Klachtenprocedure

We willen graag dat u méér dan tevreden bent over onze kinderopvang. Daar zetten we ons elke dag voor in. Heeft u een opmerking, een wens, of juist een meningsverschil met een medewerker of een klacht? De eerste stap is dat u dit bespreekt met de medewerker om wie het gaat, of met de vestigingsmanager. U kunt ook de regiomanager vragen te bemiddelen; deze is bereikbaar via het servicekantoor.

Komt u er niet uit in dat gesprek? Of wilt u direct een klacht indienen? Of heeft u juist een suggestie of wens die u wilt doorgeven? Dat kan via dit wensen/klachtenformulier

We raden u aan ook het klachtenreglement van Partou te bekijken.

Klachtenloket Kinderopvang

Het kan onverhoopt gebeuren dat u niet tevreden bent over de klachtenafhandeling en behoefte heeft aan onafhankelijke en deskundige informatie en advies. Hiervoor kunt u terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang. Zij zijn verbonden aan de Geschillencommissie Kinderopvang en zullen u, wanneer dat nodig is, ook aan hen doorverwijzen. In sommige gevallen kunt u een klacht direct aan de Geschillencommissie voorleggen. Meer informatie over het Klachtenloket Kinderopvang vindt u in deze folder of op de website www.klachtenloket-kinderopvang.nl.

Meer informatie leest u in de Algemene Voorwaarden van Partou.
Ik ben op zoek naar

Aanmelden

Wilt u uw zoon of dochter direct aanmelden bij Partou? Dat kan. Als u het formulier invult, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Of wilt u eerst komen kijken bij Partou? Dat kan natuurlijk ook! We zien u graag bij de Partou-vestiging van uw keuze.

RondleidingAanmelden